Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Office Hours for Ideas and Startups

March 24 @ 2:00 pm - 3:45 pm

Ai un Startup la început de drum sau ai o idee și îți trebuie validare să știi că începi cu dreptul viața antreprenorială?

>> Rezervă-ți locul prin link-ul de mai jos! << În cadrul Codecamp vom lansa primul proiect și concept care să îți vină în ajutor la momentul potrivit, atunci când ai tu nevoie. Așa că, dacă te gândești că... >> Ai nevoie de feedback pentru ideea ta?
>> Sau de o altă perspectivă pentru o provocare pe care o ai la startup-ul tău?
Să știi că nu ești singur și comunitatea te poate ajuta!

Rubik Hub lansează conceptul Office Hours by Rubik în cadrul Codecamp Iași 2018 și ești invitat să fii parte!

Comunitatea de mentori va facilita prima sesiune de Office hours, unde vei putea rezerva un slot pentru feedback, brainstorming, validare, o altă perspectivă sau orice altceva poate fi de ajutor pentru tine pentru a duce ideea ta la următorul nivel.

În cadrul Codecamp Iași, pe 24 martie, vor fi sesiuni de câte 15 minute în care tu sau echipa voastră vă veți expune provocările, întrebările și nevoile, iar mentorii vor fi cei care vă vor ajuta să le rezovați! Îți rezervi un loc în link-ul de mai jos. Pentru că știm că ai o idee sau un startup, credem că te putem ajuta dacă îți oferim un context potrivit în compania mentorilor care doresc să te ajute.
***Office Hours – 1-to-1 sau many-to-1

Programează-ți întâlnirea aici
>> http://bit.ly/OfficeHoursRubik << și vei primi o sesiune facilitată de mentorii din comunitate! Oricând poți să ne scrii și să ne contactezi pentru orice fel de întrebări legate de ecosistemul comunității de startup. Noi suntem la hub! 😉 #StartupCommunity #MixtoMatch

Details

Date:
March 24
Time:
2:00 pm - 3:45 pm
Event Category:
Website:
https://www.facebook.com/events/1339508806154171

Organizer

Rubik Hub
Website:
https://www.facebook.com/rubikhub/

Venue

CODECAMP Iasi
Iasi, RO + Google Map

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *